
Ke pyetje lidhur me rezervimin tënd apo udhëtimin me FlixBus? Këtu mund të gjesh përgjigjet për pyetjet më të zakonshme dhe informacionin e kontaktit për shërbimin tonë të klientit.
Për ta bërë udhëtimin tënd sa më të rehatshëm, FlixBus ofron një gamë të gjerë shërbimesh të ndryshme në bord.
Nëse ndodh diçka dhe të duhet të ndryshosh apo anulosh udhëtimin tënd, mund ta bësh këtë direkt në faqen tonë të internetit deri në 15 minuta para nisjes.
Aplikacioni ynë të jep mundësinë të qëndrosh i përditësuar direkt nga celulari yt. Ndiq lidhjen për të zbuluar gjithçka rreth aplikacionit tonë për autobus:
Lexo politikën tonë të bagazheve para udhëtimit tënd dhe do të habitesh me faktin se sa shumë bagazh mund të marrësh me vete në autobusët tanë!
Nuk do të të humbësh shanset për konkurset apo ofertat 1€? Buletini falas informativ i FlixBus do të të japë përditësime rreth të gjitha itinerareve tona të reja, konkurseve dhe ofertave ekskluzive.
Nëse preferon të rezervosh biletën tënde të autobusit përmes njërës prej agjencive tona të udhëtimit ose pikave të shitjes së biletave, atëherë nuk është problem! Gjej shitësin më të afërt me pakicë:
Nëse ke humbur ose gjetur diçka në bordin e autobusëve tanë, mund të kontaktosh zyrën tonë të sendeve të humbura.
> Informacioni i kontaktit për zyrën tonë të sendeve të humbura
Të gjitha informacionet që duhet të dish për itinerarin aktual nga ose drejt një stacioni të caktuar autobusi gjenden në këtë faqe.