Rreth Flix

Ne menaxhojmë udhëtime të qëndrueshme dhe të përballueshme për të gjithë

Vështrim i shkurtër mbi Flix

Flix është një kompani udhëheqëse globale e teknologjisë së udhëtimit, që synon të ofrojë zgjidhje udhëtimi të qëndrueshme dhe të përballueshme, me një histori të ofrimit të zgjidhjeve të tilla për më shumë se 500 milionë udhëtarë që nga fillimi i saj, në më shumë se 40 vende në 4 kontinente përmes markave të saj FlixBus, FlixTrain, Greyhound dhe Kâmil Koç. Duke shfrytëzuar një model biznesi me asete të lehta dhe një platformë teknologjike inovative si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët, Flix arriti me shpejtësi pozicione lider në treg për udhëtimet me autobus për udhëtime të gjata nëpër Evropë, Amerikën e Veriut dhe Turqinë, dhe po zgjerohet me shpejtësi më tej në Amerikën e Jugut dhe rajonin e Azisë-Paqësorit. Flix i adresohet një tregu gjithnjë në rritje të autobusëve dhe trenave në distanca të gjata dhe është i nxitur nga rritja e ndërgjegjësimit për mjedisin në shoqëri, dhe synon të arrijë operacione Net Zero në Evropë deri në vitin 2040 dhe globalisht deri në vitin 2050. Përveç kësaj, Flix është angazhuar ndaj iniciativës së Objektivave të Bazuara në Shkencë (SBTi), një kuadër shkencor i njohur universalisht, duke vendosur objektiva afatshkurtra për të zvogëluar ndikimin tonë deri në vitin 2032. Mësoni më shumë këtu!
 

Fakte dhe shifra kryesore

40+

vende në 4 kontinente

8,000+

destinacione

500+

milionë pasagjerë që prej prezantimit në treg

1,000+

partnerë të autobusëve

5,000+

autobusë në rrugë

10+

FlixTrains në Gjermani

25+

zyra

5,500+

punonjës

100+

kombësi

Modeli i biznesit të Flix

Platforma teknologjike shumë e shkallëzueshme e Flix-it, e cila qëndron në qendër të modelit të saj të biznesit, është krijuar për të ofruar rezultatet më të mira në kategori, si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët. Duke kombinuar planifikimin e rrjetit, marketingun dhe çmimet, Flix përdor zgjidhje inovative për të mundësuar udhëtime komode, më të qëndrueshme nga ana mjedisore dhe të përballueshme në mbarë botën. Nëpërmjet platformës së tij teknologjike dhe aplikacionit miqësor për përdoruesit, Flix krijon një përvojë udhëtimi të përshtatur për nevojat e pasagjerëve dhe lidh udhëtarët me partnerët lokalë të autobusëve që ofrojnë transport, ndërkohë që siguron një flotë moderne që i përmbahet standardeve më të larta të sigurisë. Ky model biznesi me asete të lehta e ka kthyer një start-up evropian në një kampion lider dhe në zgjerim global të teknologjisë së udhëtimit. 

Udhëtim me qëndrueshëmëri mjedisore

Me një faktor mesatar emetimi prej 27,8 g CO₂ për pasagjer për km, udhëtimi me FlixBus në Evropë mund të ulë gjurmën e karbonit të një personi të paktën 5 herë krahasuar me drejtimin e makinës dhe 10 herë krahasuar me fluturimin, me performanca që janë pothuajse aq të mira sa ato të trenave ndërqytetas.*

Duke zgjedhur shërbimet e Flix mbi mjetet e tjera të transportit që emetojnë më shumë CO₂ në bazën pasagjer për kilometër sipas kërkimeve shkencore, në vitin 2024 pasagjerët e Flix shmangën rreth 1,5 milion ton CO₂. 

Kjo llogaritje ndjek udhëzimet e Këshillit Botëror të Biznesit për Zhvillim të Qëndrueshëm Mjedisor (WBCSD) dhe përdori të dhëna nga anketat e klientëve pas udhëtimit, metrikat operacionale dhe faktorët e emetimeve nga analiza Flix 2021 “Nga pusi i naftës te rrotat”. Flix pranon sfidat në krijimin e skenarëve të besueshëm kundërfaktikë, duke përfshirë normat e ulëta të përgjigjeve në anketa dhe të dhënat jo të plota të konsumit të karburantit nga partnerët e autobusëve. Për të siguruar besueshmërinë, kompania zbatoi metodologji konservatore dhe mori në konsideratë efektet e mundshme të rimëkëmbjes. Kjo metodologji u rishikua dhe u miratua nga një kompani sigurimesh palë e tretë në vitin 2023. Meqenëse metodologjia e miratuar në vitin 2024 është e njëjtë me vitin e kaluar, në vitin 2024 nuk u mor asnjë siguri shtesë nga palë të treta.

Më shumë informacion është i disponueshëm në Metodologjinë e Emetimeve të Shmangura për vitin 2024.

Në përputhje me vizionin e saj për të nxitur qëndrueshmërinë mjedisore në udhëtimet në distanca të gjata, Flix synon të arrijë operacione Net Zero në Evropë deri në vitin 2040 dhe globalisht deri në vitin 2050. Përveç kësaj, Flix është angazhuar ndaj iniciativës së Objektivave të Bazuara në Shkencë (SBTi), një kuadër shkencor i njohur universalisht, duke vendosur objektiva afatshkurtra për të zvogëluar ndikimin e vet deri në vitin 2032. Në prill të vitit 2024, SBTi i vërtetoi këto objektiva, duke pranuar kështu se strategjia e Flix është në përputhje me objektivat globale të klimës. Mësoni më shumë këtu!

Historia e teknologjisë së Flix

Kompleksitetet e udhëtimeve në distanca të gjata në rrugë tokësore kërkojnë një zgjidhje teknologjike shumë të sofistikuar, të cilën Flix e ofron nëpërmjet grupit të tij të teknologjisë së tij të shkallëzuar dhe të regjistruar me patentë. Platforma teknologjike shumë e shkallëzueshme e Flix-it është në qendër të propozimit tonë të vlerës dhe funksionon si një volant vetë-përforcues i përshtatur për të ofruar rezultatet më të mira në kategori si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët. Një proces i thjeshtë rezervimi i lejon klientët të navigojnë lehtësisht përmes platformës dhe aplikacionit miqësor për përdoruesit, duke zgjedhur nga frekuenca e lartë dhe dendësia e rrjetit, çmimet e përballueshme dhe shërbimi i qëndrueshëm me cilësi të lartë. Nga kërkimi për një udhëtim specifik, zgjedhja e lidhjeve dhe shërbimeve ndihmëse në bord, deri te pagesa nëpërmjet zgjidhjeve të integruara të pagesave, udhëtarët përjetojnë një proces të favorshëm rezervimi nga fillimi në fund. 

Partnerët përfitojnë nga aksesi në një bazë të re klientësh, një fluks shtesë të qëndrueshëm dhe të parashikueshëm të të ardhurave, vendimmarrja e mundësuar nga të dhënat, shfrytëzimi i optimizuar dhe kursimet e kostos përmes platformës së Flix. Këto aspekte theksojnë pozicionin e Flix si një kompani lider në zgjidhjet e udhëtimeve të drejtuara nga teknologjia, duke ofruar vlerë të pakrahasueshme si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët. Për të siguruar ofrimin e një përvoje premium për përdoruesin, shkallëzueshmëria në inteligjencën artificiale dhe aplikacionet e mësimit mekanik janë një nga prioritetet kryesore strategjike të Flix.

495+ M

Mbi 495 milionë vende të menaxhuara çdo ditë nga sistemi ynë i bazuar në inteligjencën artificiale

1.2 M

Përafërsisht 1,2 milionë udhëtime të parashikuara çdo ditë

44+ M

Më shumë se 44 milionë vende me çmim të ri-optimizuar mesatarisht çdo ditë

Markat e Grupit Flix

Me modelin e tij efikas të biznesit, Grupi operon marka që përballen me konsumatorët si FlixBus dhe FlixTrain, Kâmil Koç në Turqi dhe emblematiken Greyhound në Amerikë e Veriut.

Menaxhimi i Flix

André Schwämmlein, Themelues dhe CEO

André Schwämmlein, Themelues dhe CEO

Funksionet Globale të Biznesit dhe Tregtisë

André Schwämmlein është bashkëthemelues dhe Drejtori Ekzekutiv (CEO) i Flix. Besimi i tij në transportin kolektiv alternativ dhe të qëndrueshëm nga ana mjedisore e frymëzoi atë për të diskutuar mundësinë e një tregu të pasistemuar me bashkëthemeluesit e tij aktualë ndërsa ishte konsulent në Boston Consulting Group (BCG) në vitin 2009, dhe më pas themeloi Flix në vitin 2011. Si CEO i Flix, Schwämmlein po udhëheq kompaninë për të përmbushur vizionin për t'u mundësuar klientëve të saj që të përjetojnë botën. Nën udhëheqjen e tij, Flix është bërë lider i padiskutuar i tregut global në çdo gjeografi bazë dhe është zgjeruar në shumë vende. Ai është gjithashtu aktiv si anëtar i bordeve mbikëqyrëse të Scout24 SE dhe ABOUT YOU Holding SE dhe anëtar i partisë së gjelbër në Gjermani që nga viti 2002.

Daniel Krauss, Themelues dhe CIO

Daniel Krauss, Themelues dhe CIO

Teknologjia dhe njerëzit/Burimet Njerëzore    

Si Drejtor i Informacionit (CIO) dhe Drejtor i Burimeve Njerëzore (CHRO) në Flix, Daniel Krauss menaxhon teknologjinë dhe burimet njerëzore të kompanisë. Së bashku me bashkëthemeluesit e tij, ai e zhvilloi Flix si një ofrues ndërkombëtar të transportit. Krauss është gjithashtu investitor dhe anëtar i bordeve këshilluese në kompani si p.sh Baby1one dhe uvex. Ai është i bindur se arsimi, sipërmarrja dhe inovacioni mund ta avancojnë ndjeshëm shoqërinë. Ai është lektor i shpeshtë në Universitetin Friedrich Alexander në Erlangen-Nürnberg dhe një partner themelues i nismës FightBack, e cila promovon ndryshimin drejt një shoqërie më të qëndrueshme. Ai është gjithashtu aksioner aktiv në OJQ-në më të madhe të Gjermanisë për edukimin sipërmarrës, STARTUP TEENS si dhe bashkë-aksioner dhe administrues i besuar i CODE-University. 

Benjamin Gubitz, CFO

Benjamin Gubitz, CFO

Funksionet Financiare dhe Ligjore

Benjamin Gubitz u bë pjesë e Flix në vitin 2015 dhe mori pozicionin e Drejtorit Financiar (CFO) pranë Flix, në fillim të janarit 2025. Në këtë pozicion, ai është përgjegjës për të gjitha funksionet financiare dhe ligjore të Flix. Përpara se të bëhej CFO, Gubitz mbajti pozicione të ndryshme të larta drejtuese pranë Flix, përgjegjës për Kontrollin dhe Marrëdhëniet me Investitorët. Gjatë kohës së tij në kompani, ai luajti një rol jetësor në lidhjen e marrëveshjeve të ndryshme të financimit, ngriti Ekipin e Kontrollit të Grupit dhe punoi për projekte të ndryshme M&A, mes të tjerash blerjen e Greyhound Lines në vitin 2021. Përpara Flix, ai ishte drejtues projekti pranë BCG. Gubitz mban gradën PhD në Shkenca Politike.

Max Zeumer, CCO

Max Zeumer, CCO

Kërkesa dhe tregjet e reja

Max Zeumer, Drejtori i Operacioneve Komerciale (CCO) e filloi udhëtimin e tij në Flix në fillim të vitit 2015 dhe që atëherë ka menaxhuar me sukses tregjet ndërkombëtare. Si CCO ai ka udhëhequr zgjerimin global, duke u përqendruar në Amerikën e Veriut dhe tregjet në zhvillim si Brazili, Kili dhe India, ndërsa njëkohësisht ka mbikëqyrur funksionet e marketingut komercial global dhe menaxhimit të të ardhurave. Me një sfond të ndryshëm akademik, duke përfshirë Shkencat Kompjuterike, Filozofinë dhe një MBA nga Columbia Business School, ai rafinoi aftësitë e tij si konsulent në Boston Consulting Group, ku shpejt zbuloi pasionin e tij për ndikimin në industritë tradicionale përmes dixhitalizimit. Angazhimi i tij për të nxitur bashkëpunimin dhe sinergjinë përtej kufijve ka një ndikim të rëndësishëm në riformësimin e industrisë globale të udhëtimit përmes dixhitalizimit.

Fabian Stenger, COO

Fabian Stenger, COO

Furnizimi dhe tregjet evropiane

Fabian Stenger, Shefi i Operacioneve të Grupit (COO) e filloi udhëtimin e tij në Flix në 2013, duke zhvilluar me sukses tregun në Gjermani dhe më vonë edhe në Evropën Veriore dhe Lindore. Si COO nga prilli 2022, Stenger sot drejton biznesin evropian të autobusëve dhe mbikëqyr anën e furnizimit të biznesit global, duke drejtuar planifikimin e rrjetit, menaxhimin e partnerëve duke përfshirë transformimin e flotës, operacionet dhe shërbimin ndaj klientit. Me përvojë të hershme në karrierë në Bain & Co., dhe një sfond akademik nga Universiteti i St. Gallen në Zvicër, së bashku me mbi një dekadë përvojë në Flix, lidershipi i tij strategjik dhe përkushtimi ndaj qëndrueshmërisë mjedisore janë duke nxitur suksesin e Flix, duke formësuar të ardhmen e tij dhe ndikimin global. 

*Të dhëna që rrjedhin nga llogaritjet e veta, analiza e atmosfair, UBA 2023, US EPA 2024. Për më shumë informacion, referojuni Metodologjisë së Emetimeve të Shmangura të Flix 2024.