Rreth Flix

Ne menaxhojmë udhëtime të qëndrueshme dhe të përballueshme për të gjithë

Vështrim i shkurtër mbi Flix

Flix është një kompani udhëheqëse globale e teknologjisë së udhëtimit, që ofron zgjidhje të qëndrueshme dhe të përballueshme udhëtimi për më shumë se 400 milionë udhëtarë që nga fillimi i saj, në më shumë se 40 vende në 4 kontinente përmes markave të saj FlixBus, FlixTrain, Greyhound dhe Kâmil Koç. Duke shfrytëzuar një model biznesi me asete të lehta dhe një platformë teknologjike inovative si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët, Flix, i prezantuar në vitin 2013, arriti me shpejtësi pozicione lider në treg për udhëtimet me autobus në distanca të gjata nëpër Evropë, Amerikën e Veriut dhe Turqinë, dhe po zgjerohet me shpejtësi më tej në Amerikën e Jugut dhe Azi. Flix i adresohet një tregu gjithnjë në rritje të autobusëve dhe trenave në distanca të gjata dhe është i nxitur nga rritja e ndërgjegjësimit për mjedisin në shoqëri, dhe synon të bëhet neutral ndaj karbonit në Evropë deri në vitin 2040 dhe globalisht deri në vitin 2050. Për të vlerësuar progresin e tij brenda një kuadri të njohur shkencërisht, Flix vendosi objektiva afatshkurtër për reduktimin e emetimeve me nismën e Objektivave të Bazuar në Shkencë.  
 

Fakte dhe shifra kyçe

40+

vende në 4 kontinente

5,600

destinacione

400+

milionë pasagjerë që prej prezantimit në treg

1,000+

partnerë të autobusëve

5,500+

autobusë në rrugë

13+

FlixTrains në Gjermani

25+

zyra

5,500+

punonjës

100+

kombësi

Modeli i biznesit të Flix

Platforma teknologjike shumë e shkallëzueshme e Flix-it, e cila qëndron në qendër të modelit të saj të biznesit, është krijuar për të ofruar rezultatet më të mira në kategori, si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët. Duke kombinuar planifikimin e rrjetit, marketingun dhe çmimet, Flix përdor zgjidhje inovative për të mundësuar udhëtime komode, më të qëndrueshme nga ana mjedisore dhe të përballueshme në mbarë botën. Nëpërmjet platformës së tij teknologjike dhe aplikacionit miqësor për përdoruesit, Flix krijon një përvojë udhëtimi të përshtatur për nevojat e pasagjerëve dhe lidh udhëtarët me partnerët lokalë të autobusëve që ofrojnë transport, ndërkohë që siguron një flotë moderne që i përmbahet standardeve më të larta të sigurisë. Ky model biznesi me asete të lehta e ka kthyer një start-up evropian në një kampion lider dhe në zgjerim global të teknologjisë së udhëtimit. 

Udhëtimi me qëndrueshmëri mjedisore

Me një faktor mesatar emetimi prej 27,8 g CO₂ për km pasagjer, udhëtimi me FlixBus në Evropë mund të reduktojë gjurmën e karbonit të një pasagjeri me pothuajse 6 herë krahasuar me udhëtimin me makinë dhe 8 herë në krahasim me fluturimin. Përveç kësaj, kur rezervojnë udhëtime, pasagjerët mund të zgjedhin të kompensojnë emetimet e tyre duke dhuruar për OJQ mjedisore me famë ndërkombëtare. Në vitin 2023, pasagjerët e Flix shmangën 1,1 milionë ton CO₂ duke zgjedhur FlixBuses dhe FlixTrains mbi mënyrat e tjera të transportit. I nxitur nga rritja e ndërgjegjësimit për udhëtime të qëndrueshme nga ana mjedisore, Flix synon të bëhet neutral ndaj karbonit në Evropë deri në vitin 2040 dhe në nivel global deri në vitin 2050. Për të vlerësuar progresin e tij brenda një kuadri të njohur shkencërisht, Flix vendosi objektiva afatshkurtër për reduktimin e emetimeve me nismën e Objektivave të Bazuar në Shkencë.

Historia e teknologjisë së Flix

Kompleksitetet e udhëtimeve në distanca të gjata në rrugë tokësore kërkojnë një zgjidhje teknologjike shumë të sofistikuar, të cilën Flix e përshtat nëpërmjet grupit të tij të teknologjisë së tij të shkallëzuar dhe të regjistruar me patentë. Platforma teknologjike shumë e shkallëzueshme e Flix-it është në qendër të propozimit tonë të vlerës dhe funksionon si një volant vetë-përforcues i përshtatur për të ofruar rezultatet më të mira në kategori si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët. Një proces i thjeshtë rezervimi i lejon klientët të navigojnë lehtësisht përmes platformës dhe aplikacionit miqësor për përdoruesit, duke zgjedhur nga frekuenca e lartë dhe dendësia e rrjetit, çmimet e përballueshme dhe shërbimi i qëndrueshëm me cilësi të lartë. Nga kërkimi për një udhëtim specifik, zgjedhja e lidhjeve dhe shërbimeve ndihmëse në bord, deri te pagesa nëpërmjet zgjidhjeve të integruara të pagesave, udhëtarët përjetojnë një proces të favorshëm rezervimi nga fillimi në fund. 

Partnerët përfitojnë nga aksesi në një bazë të re klientësh, një fluks shtesë të qëndrueshëm dhe të parashikueshëm të të ardhurave, vendimmarrja e mundësuar nga të dhënat, shfrytëzimi i optimizuar dhe kursimet e kostos përmes platformës së Flix. Këto aspekte theksojnë pozicionin e Flix si një kompani lider në zgjidhjet e udhëtimeve të drejtuara nga teknologjia, duke ofruar vlerë të pakrahasueshme si për udhëtarët ashtu edhe për partnerët. Për të siguruar ofrimin e një përvoje premium për përdoruesin, shkallëzueshmëria në inteligjencën artificiale dhe aplikacionet e mësimit mekanik janë një nga prioritetet kryesore strategjike të Flix.

495+ M

Mbi 495 milionë vende të menaxhuara çdo ditë nga sistemi ynë i bazuar në inteligjencën artificiale

1.2 M

Përafërsisht 1,2 milionë udhëtime të parashikuara çdo ditë

44+ M

Më shumë se 44 milionë vende me çmim të ri-optimizuar mesatarisht çdo ditë

Markat e Grupit Flix

Me modelin e tij efikas të biznesit, Grupi operon marka që përballen me konsumatorët si FlixBus dhe FlixTrain, Kâmil Koç në Turqi dhe emblematiken Greyhound në Amerikë, Meksikë, Brazil dhe Kili.

Menaxhimi i Flix

André Schwämmlein, Themelues dhe CEO

André Schwämmlein, Themelues dhe CEO

Funksionet Globale të Biznesit dhe Tregtisë

André Schwämmlein është bashkëthemelues dhe Drejtori Ekzekutiv (CEO) i Flix. Besimi i tij në transportin kolektiv alternativ dhe të qëndrueshëm nga ana mjedisore e frymëzoi atë për të diskutuar mundësinë e një tregu të pasistemuar me bashkëthemeluesit e tij aktualë ndërsa ishte konsulent në Boston Consulting Group (BCG) në vitin 2009, dhe më pas themeloi Flix në vitin 2011. Si CEO i Flix, Schwämmlein po udhëheq kompaninë për të përmbushur vizionin për t'u mundësuar klientëve të saj që të përjetojnë botën. Nën udhëheqjen e tij, Flix është bërë lider i padiskutuar i tregut global në çdo gjeografi bazë dhe është zgjeruar në shumë vende. Ai është gjithashtu aktiv si anëtar i bordeve mbikëqyrëse të Scout24 SE dhe ABOUT YOU Holding SE dhe anëtar i partisë së gjelbër në Gjermani që nga viti 2002.

Daniel Krauss, Themelues dhe CIO

Daniel Krauss, Themelues dhe CIO

Teknologjia dhe njerëzit/Burimet Njerëzore    

Si Drejtor i Informacionit (CIO) dhe Drejtor i Burimeve Njerëzore (CHRO) në Flix, Daniel Krauss menaxhon teknologjinë dhe burimet njerëzore të kompanisë. Së bashku me bashkëthemeluesit e tij, ai e zhvilloi Flix si një ofrues ndërkombëtar të transportit. Krauss është gjithashtu investitor dhe anëtar i bordeve këshilluese në kompani si p.sh Baby1one dhe uvex. Ai është i bindur se arsimi, sipërmarrja dhe inovacioni mund ta avancojnë ndjeshëm shoqërinë. Ai është lektor i shpeshtë në Universitetin Friedrich Alexander në Erlangen-Nürnberg dhe një partner themelues i nismës FightBack, e cila promovon ndryshimin drejt një shoqërie më të qëndrueshme. Ai është gjithashtu aksioner aktiv në OJQ-në më të madhe të Gjermanisë për edukimin sipërmarrës, STARTUP TEENS si dhe bashkë-aksioner dhe administrues i besuar i CODE-University. 

Christoph Debus, CFO

Christoph Debus, CFO

Financa dhe funksionet ligjore

Christoph Debus mori postin e Drejtorit Financiar (CFO) në fillim të marsit 2022. Në rolin e tij ai është përgjegjës për të gjitha çështjet financiare dhe ligjore të kompanisë. Debus është ekspert në industrinë e lëvizshmërisë dhe ka mbajtur tashmë poste të shumta drejtuese në tregun e kapitalit që shkonin përtej aktiviteteve tradicionale të CFO-së në një mënyrë ndërdisiplinore. Më parë, ai ishte CEO i Thomas Cook Group Airlines dhe së fundi CFO në Condor, ku ai e ripozicionoi me sukses kompaninë. 

Max Zeumer, COO

Max Zeumer, COO

Kërkesa dhe tregjet e reja

Max Zeumer, Drejtori i Operacioneve (COO) e filloi udhëtimin e tij në Flix në fillim të vitit 2015 dhe që atëherë ka menaxhuar me sukses tregjet ndërkombëtare. Si COO duke filluar nga prilli 2022, ai ka udhëhequr zgjerimin global duke u fokusuar në Amerikën e Veriut dhe tregjet në zhvillim si Brazili, Kili dhe India, ndërsa njëkohësisht mbikëqyr funksionet globale të marketingut tregtar dhe menaxhimit të të ardhurave. Me një sfond të ndryshëm akademik, duke përfshirë Shkencat Kompjuterike, Filozofinë dhe një MBA nga Columbia Business School, ai rafinoi aftësitë e tij si konsulent në Boston Consulting Group, ku shpejt zbuloi pasionin e tij për ndikimin në industritë tradicionale përmes dixhitalizimit. Angazhimi i tij për të nxitur bashkëpunimin dhe sinergjinë përtej kufijve ka një ndikim të rëndësishëm në riformësimin e industrisë globale të udhëtimit.

Fabian Stenger, COO

Fabian Stenger, COO

Furnizimi dhe tregjet evropiane

Fabian Stenger, Shefi i Operacioneve të Grupit (COO) e filloi udhëtimin e tij në Flix në 2013, duke zhvilluar me sukses tregun në Gjermani dhe më vonë edhe në Evropën Veriore dhe Lindore. Si COO nga prilli 2022, Stanger sot drejton biznesin evropian të autobusëve dhe mbikëqyr anën e furnizimit të biznesit global, duke drejtuar planifikimin e rrjetit, menaxhimin e partnerëve duke përfshirë transformimin e flotës, operacionet dhe shërbimin ndaj klientit. Me përvojë të hershme në karrierë në Bain & Co., dhe një sfond akademik nga Universiteti i St. Gallen në Zvicër, së bashku me mbi një dekadë përvojë në Flix, lidershipi i tij strategjik dhe përkushtimi ndaj qëndrueshmërisë mjedisore janë duke nxitur suksesin e Flix, duke formësuar të ardhmen e tij dhe ndikimin global.