Kënaqësia e klientit

Kënaqësia e klientit është njëra nga përparësitë tona kryesore

Kënaqësia e klientit për pasagjerët e FlixBus

Në FlixBus, ne bëjmë përpjekje të jashtëzakonshme për të garantuar kënaqësinë e pasagjerëve tanë. Suksesi i përpjekjeve tona u konfirmua së fundi nga një sondazh i kryer me 20 000 prej pasagjerëve tanë. Përveç numrit të madh të reagimeve pozitive që morëm, arritëm të zbulonim më tepër rreth nevojave tuaja. Ne jemi vazhdimisht në përpjekje për të përmirësuar cilësinë e përvojës së klientit, nga procesi i rezervimit deri te kërkesat që mund të kesh pas udhëtimit me ne.

Vlerësimi i klientit nga pasagjerët tanë është i rëndësishëm për ne

Vetëm në vitin 2015, 20 milionë njerëz zgjodhën FlixBus për të eksploruar Evropën dhe përjetuan cilësinë e shkëlqyer të shërbimeve që ne ofrojmë. Ne i vlerësojmë të gjitha reagimet dhe përshtypjet pozitive që pasagjerët tanë na kanë dhënë dhe do të kemi kënaqësinë t'ju urojmë mirëseardhjen në bordin e autobusëve tanë ekologjikë së shpejti.

97% e klientëve tanë ishin të kënaqur me udhëtimin e tyre me autobus

Kënaqësia e klientit ka përparësinë më të lartë në FlixBus. Ne përpiqemi të ofrojnë shërbimin më të mirë, me çmimet më të mira, me një rrjet të pakrahasueshëm itineraresh evropiane. Kënaqësia e klientëve tanë u vërtetua nga një sondazh me klientët, i cili vlerësonte cilësinë e shërbimit të ofruar nga FlixBus. Sipas rezultateve, 97% e pasagjerëve tanë thanë se ishin të "kënaqur" ose "shumë të kënaqur" me udhëtimin me autobus!

Përcille

Pasagjerët lavdëruan përpikërinë e autobusëve të tyre, shërbimin personal të ofruar nga drejtuesit tanë dhe nivelin e lartë të rehatisë në bord gjatë udhëtimit. FlixBus ofron Wi-Fi falas në bordin e të gjithë autobusëve dhe një ndenjëse të garantuar për të gjithë udhëtimin në mbi 120 000 itinerare nëpër Evropë. Pasagjerëve tanë iu bëri kaq shumë përshtypje kjo mënyrë e rehatshme dhe e volitshme e të udhëtuarit saqë 94% do t’iu rekomandonin FlixBus miqve dhe familjarëve të tyre.