Lista e tarifës së përpunimit

Tabela e mëposhtme tregon tarifën e përpunimit në varësi të operatorit të përdorur, kohën kur është bërë kërkesa dhe monedha që përdor.

MonedhatKodiOperatorët FlixBus DACH dhe FlixMobilityTë gjithë operatorët e tjerë*
0 deri në 7 ditë pas skadimit të biletës**> 7 ditë pas skadimit të biletësÇdo ditë pasi bileta skadon
EuroEUR21515
US DollarUSD21717***
Swiss FrancCHF31818
Czech CrownCZK50380380
Hungarian ForintHUF60047004700
Norwegian CrownNOK25150150
Swedish CrownSEK25150150
Bulgarian LevBGN73030
Romanian LeuRON127070
British PoundGBP21414
Polish ZlotyPLN86565
Danish CrownDKK15110110
Serbian DinarRSD20018001800
Bosnian-Herzegovinian Convertible MarkBAM32929
Albanian LekALL25020002000
Ukrainian HrywnjaUAH60440440
Macedonian DenarMKD120900900
Turkish LiraTRY17123123
Brazilian RealBRL129090
Canadian DollarCAD2.502121

Legjenda

*Përveç:

  • Operatori FlixBus Polska:
    - Para nisjes: rimbursim i plotë për çdo monedhë.
    - Pas skadimit të biletës: asnjë rimbursim për asnjë monedhë.

  • Operatorët FlixBus Rus dhe FlixBus-Ukraine:
    - 0 deri në 7 ditë pas skadimit të biletës : për të gjitha monedhat, referojuni çmimeve që shfaqen në shtyllën "0 deri në 7 ditë pas skadimit të biletës" në tabelën e mësipërme.
    - > 7 ditë pas skadimit të biletës: asnjë rimbursim për asnjë monedhë.

  • Operatori FlixBus UK Limited:
    - Pas skadimit të biletës: nuk ka rimbursim për asnjë monedhë.

  • Udhëtimet brenda Francës të kryera nga operatori FlixBus France S.A.R.L.:
    - Pas skadimit të biletës: nuk ka rimbursim për asnjë monedhë.

  • Udhëtimet brenda Portugalisë të kryera nga operatori FlixBus Portugal Unipessoal LDA.:
    - Pas skadimit të biletës: nuk ka rimbursim për asnjë monedhë.

  • Operatori Kamil Koc:
    - Pas skadimit të biletës: nuk ka rimbursim për asnjë monedhë.

**Çdo tarifë nga transfertat bankare do t'i shtohen çmimit të biletës me ulje.

**Mbani parasysh se rezervimet e kryera përmes uebfaqeve amerikane (domenet “www.flixbus.com”, “es-us.flixbus.com” dhe "zh-us.flixbus.com") do t'i nënshtrohen rregullores së rimbursimit para nisjes dhe pas skadimit të biletës. Përjashtime bëhen vetëm nëse operatori është FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska, ose FlixBus Rus: në këto raste, rregullorja e rimbursimit është ajo që përshkruhet në tabelën e mëposhtme dhe legjendën shoqëruese.


Gjej operatorin tënd

Për të gjetur se me cilin operator ke rezervuar udhëtimin, kontrollo faturën e biletës te konfirmimi i rezervimit (të cilën e ke marrë me email menjëherë pas përfundimit të rezervimit). Pamja e mëposhtme e ekranit tregon se ku shfaqet emri i operatorit tënd në faturën e biletës.

Gjej më shumë informacione te kushtet tona të përgjithshme