Na kontakto

Si mund të ndihmojmë?

Nuk je i sigurt për një rezervim ose ke nevojë për ndihmë lidhur me një udhëtim të kohëve të fundit ose të ardhshëm me FlixBus?
Shiko Pyetjet Që Bëhen Më Shpesh (FAQs) ose informacionin mbi itinerarin aktual!

Ti mund edhe të kontaktosh me ne nëpërmjet Facebook.

Nuk gjen dot një përgjigje për pyetjen tënde?
Ne jemi gjithmonë të lumtur të të ndihmojmë! Ti mund edhe të na kontaktosh 24/7 përmes linjës sonë direkte të shërbimit: +49 (0)30 300 137 300.

*Mbani parasysh se tarifat për thirrjet nga linjat fikse si dhe nga telefonat celularë varen nga çmimet individuale të operatorit.

Nuk gjen dot një përgjigje për pyetjen që ke?

→ Shërbimi ynë ndaj klientit është aktualisht i disponueshëm në anglisht dhe gjermanisht.

* Fushë e detyrueshme

Tema të mundshme

Pyetje lidhur me itinerarin:
Kërkesa dhe pyetje lidhur me udhëtimet me Flixbus

Rezervim / Rirezervim / Anulim:
Për pyetje lidhur me alternativat e rezervimit dhe ndryshimet në rezervime

Kuponi:
Pyetje lidhur me përdorimin dhe kushtet e përdorimit të kuponëve

Bagazhi:
Për pyetje lidhur me transportin e bagazhit ose sendeve të tjera, përfshirë humbjen ose dëmtimin

Në autobus:
Pyetjet për autobusin dhe vendet, si dhe gjërat shtesë në dispozicion në bord

Reagime (lëvdata dhe kritika):
Lëvdata dhe kritika ndaj udhëtimit tënd me Flixbus

Rimbursimet:
Mesazhet dhe pyetjet lidhur me rimbursimet

Tjetër:
Nëse nuk e gjen temën e saktë, të gjitha shqetësimet e tjera mund t’i shënosh këtu